انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج اولیه و از طریق سایت سنجش امکان پذیر است. داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب‌رشته در دوره‌های روزانه و غیر روزانه هستند قدم در این مسیر با اهمیت و حساس بگذارند. تمامی مراحل انتخاب‌رشته  از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org انجام می‌شود. با وجود برگزاری آزمون در نوبت دی و تیر ماه، انتخاب‌رشته برای تمامی داوطلبان به صورت یکپارچه در مرداد ماه انجام می‌شود. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون انتخاب رشته زبان خارجی 1403 را برایتان ارائه کرده‌ایم.

 

 

منبع: انتخاب رشته زبان

 

انتخاب رشته کنکور زبان ۱۴۰۳

متقاضیان در این مرحله می توانند به منظور ادامه تحصیل در یکی از دوره های دانشگاه های سراسری از جمله دوره روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان انتخاب‌رشته کنند. اسامی کدرشته محل های ارائه شده به همراه ظرفیت و جنسیت پذیرش در قالب دفترچه ای با عنوان ” دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور زبان 1403 ” در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که می توانند از میان رشته های ارائه شده در آن حداکثر 150 الویت را انتخاب نمایند.

 

زمان انتخاب رشته زبان 1403

مطابق با رویه هر سال، انتخاب رشته کنکور ‌‌زبان خارجی ۱۴۰۳ همزمان با انتخاب‌رشته در دیگر زیرگروه های آزمایشی در اواسط مرداد ماه انجام می شود.داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده می توانند فرآیند انتخاب‌رشته خود را انجام نمایند.

زمان انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳ در اواسط مرداد ماه خواهد بود.

پس از شرکت در آزمون سراسری و در واقع پایان مطالعه داوطلب، آنچه که اهمیت دارد این است که مرحله انتخاب‌رشته بدرستی انجام شود. چراکه اهمیت انتخاب‌رشته در این است که داوطلب با توجه به رتبه ای که کسب کرده است، در بهترین کدرشته محل موفق به کسب نتیجه قبولی گردد.

 




:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: